Hírek
2013. Január 24. 05:00, csütörtök |
Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Egyre több magyar tejet vásárolunk

Jelentős mértékben megugrott a hazai dobozos tej értékesítése, köszönhetően a kereskedelmi láncok és a Vidékfejlesztési Minisztérium megállapodásának – derül ki az Agrárgazdasági Kutatóintézet jelentéséből, amelyről a Magyar Nemzet számol be. A nagy áruházláncok a tárca nyomására intézkedtek az importtejet és a trappista sajtot népszerűsítő kampányaik leállításáról, és megszüntették a diszkriminatív árazást is.
Éves összehasonlításban ötven százalékkal nőtt tavaly a hazai másfél százalékos zsírtartalmú dobozos tej értékesítése. A kereskedők a 2,8 százalékos zsírtartalmú magyar dobozos tartós tejből is 24 százalékkal többet adtak el – derült ki az Agrárgazdasági Kutatóintézet tejpiaci felméréséből.Az intézmény magyarázata szerint a jelentős javulás oka, hogy az üzletláncok – az Auchan, a CBA, a Coop, a Lidl, a Spar és a Tesco – a Vidékfejlesztési Minisztériummal folytatott tárgyalások nyomán intézkedtek az importtejet és a trappista sajtot népszerűsítő kampányaik leállításáról, valamint közreműködtek a nagyobb mennyiségű hazai termékek értékesítésében.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Szeptember 26. 07:22, péntek | Belföld
Szalay-Bobrovniczky Kristóf: a magyar emberek biztonságának garanciája mutatkozik meg az Adaptive Hussars 2025 országvédelmi gyakorlaton
A magyar emberek biztonságának garanciája mutatkozik meg az Adaptive Hussars 2025 országvédelmi gyakorlat során, amely a rendszerváltás óta a legnagyobb szabású katonai gyakorlat
2025. Szeptember 26. 07:19, péntek | Belföld
Menczer Tamás: Mind föl lesznek jelentve
2025. Szeptember 25. 16:37, csütörtök | Belföld
Egynek minden nehéz; soknak semmi sem lehetetlen – 35 éves jubileumát ünnepelte az IPOSZ
Az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) szerdán tartotta 35 éves jubileumi rendezvényét.
2025. Szeptember 25. 06:57, csütörtök | Belföld
Használtautó.hu: tovább emelkedtek az árak a használtautó-piacon
Idén augusztusban tovább emelkedtek az árak a magyar használtautó-piacon: az eladó hirdetések kínálati átlagára 5,5 millió forint volt, szemben a 2024 augusztusában regisztrált 5,3 millió forinttal